Menu

Soms zegt één plaatje meer dan duizend woorden. In plaats van via de telefoon uitleg te bieden kunnen we via ondersteuning op afstand op uw computer meekijken bij vragen en of problemen. Ook kunnen we zelfs trainingen geven. Bij ondersteuning op afstand zien wij wat u ziet. Dat maakt het gesprek aan de telefoon een heel stuk eenvoudiger.

ACTIVITEITEN

Via ondersteuning op afstand kunnen we:

  • Meekijken en vooral meedenken met de problemen die u met het gebruik van de computer ondervindt.
  • De meest gangbare problemen direct voor u oplossen.
  • Een aantal opschoon- en herstelacties doorvoeren zonder dat u hiervoor naar de winkel hoeft te komen.


TOELICHTING OP DE DIENST ONDERSTEUNING OP AFSTAND

  • Deze dienst zit bij de prijs inbegrepen van een helpdesk strippenkaart, en zal waar nodig bij vragen via de helpdesk zonder extra kosten worden ingezet.
  • Indien u deze dienst afzonderlijk/eenmalig afneemt wordt er € 1,50 per minuut in rekening gebracht. Dit bedrag wordt gefactureerd op basis van nacalculatie.
  • Voor deze dienst is het nodig contact te maken met uw computer. We doen dit middels teamviewer. U kunt teamviewer via onze website downloaden.
  • Vooraf aan de ondersteuning wordt u uitgelegd hoe u teamviewer download en installeert.
  • Het gebruik van teamviewer is éénmalig, per ondersteuning. Buiten de ondersteuning om is het niet mogelijk om contact te leggen met uw computersysteem. Niet door SCH, noch door iemand anders. Uw omgeving blijft dus veilig.
Sluiten